Vintern är äntligen här!

Idag har det snöat hela dagen , känns som de aldrig tar slut . Men man ska inte klaga när de snöar.
Har städar lite här hemma för att det inte ska se ut som en bomb hade slagit ner när mamma slutar.
Senare ikväll ska jag åka upp till Sörmark och köra åt min brutta. Ska bli roligt att träffa henne ses inte lika ofta som förut. Men det ska vi att bättra på tycker jag. Hoppas att det inte blir som sist jag körde åt dig =) Fyllekajja va tvugen åka hem vid 1 tiden för hon mådde så dåligt och skulle spy överallt. Vänta tills jag lägger ut bild på det!!
Först blir det att äta mat och handla lite smått som man behöver ha under helgen. Blir älsklingsmat idag Tacos, gillar verkligen den maträtten.


Fyller år på söndag =) Då liten del av släkten kommer hit och firar en. Ännu ett år äldre och närmare 20.
Har lovat pappa och hjälpa han med bilarna här ute under helgen. Måste dra in den ena i garaget så att det blir något gjort någon gång ska byta lager för andra gången detta år på denna satans folkracebil.


Nu ska jag ta och pynta lite med jultomtar skriver kanske lite sen innan jag åker...

//Angelica
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0