Tisdag!

Har knappt kunnat sovit något inatt vet inte vad det är. Men börjar bli van att jag aldig sover en hel natt=)
Har diskat och plockat lite här hemma. Ska väl snart ta tag i och bädda sängarna. Får väl ta och vila en stund efter de har jag tur kanske jag somnar =)
 
Gött att alla tomtar och sånt är framme redan nu. Då är de julstämining. Vill handla julklappar nu också men får bli när jag åker ner till karlstad till veckan. Ska dit både fredag och lördag. Fredagen ska jag ner till tandläkaren och lördagen ner och julhandla. Säkert hur mycke folk som helst då så man ska trängas och vara grinig=)

Va och kollade på film igår och pratade lite. Sen bar det hem och mumsa i sig hemgjord pizza =) fast den va inte lika go som den brukar. Men den gick ner ändå. Åt två stora tårtbitar efter det då kände jag mig fet och mätt.

Skriver kanske mer sen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0