Tisdag

Va perfekt att man blev sjuk då =) eller inte .. Har inte sovit ett dugg i natt, har legat och tittat på tvn. Och man får inte glömma att ja drack te heller som jag fick halsbränna av. Sitter och stoppar i mig halstabletter som mamma va och köpte på apoteket förut.. Släpper lite i halsen.

Har hjälpt mamma och byta sängkläder och varit ute och eldat lite. Så på latsidan ligger jag inte även om jag har så ont i lederna och skit.. Ska och kolla på när mamma målar tror ja .. Kul och se på .. =) och slippa slita själv.
Hoppas jag är lite piggare mot kvällen så man kan hitta på något än att vara hemma.. Längtar som satan till helgen .. Hoppas Emma blir med vore väldigt roligt =) Förlåt att jag va så osocial igår men kände mig helt borta.
Här hemma är hela familjen hemma . Mamma är ledig . Resten är sjuka.

Det är någon som har borrat sig hela morgonen så har varit grymt pissnödig =) Roligt vetande..

Nu ska jag ta och kolla om det finns något vettigt att göra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0