Söndag

Redan fjärde advent.. Vad december har gått snabbt.. Är fortfarande slut i fötterna efter igår, tror inte det spelar någon större roll vad man har för skor på sig. Vi va inte i karlstad förän halv tolv tror jag, tog en väldig tid innan vi kom iväg. Köpte en del saker på toys u´rus vet inte hur det stavas rikitgt.. Sen blev det till Bergvik och handlade annat. Åt på pizzerian som finns på bergvik smakade faktiskt väldigt gott, kan ha varit för jag var så extremt hungrig också. Fick träffa trillingarna hos farmor igår kväll när vi kom hem =) Gud så fina..
 
Men fortfarande kvar saker som vi ska ut och köpa idag. Alltid lika svårt och komma på vad man ska köpa till alla. 
Det bästa som mamma och pappa sa när vi var i karlstad va att nästa år skulle man åka utomlands på jul=) o det vill jag verkligen .. Gud va skönt och slippa allt. Man får väl se hur det blir nästa år!!

Måste nog ta mig något att äta snart är hungrig så det gör ont i magen. Och dra ut på sunne i tid.. För morfar kommer sen så han ska få sina julklappar eftersom han åker utomlands imorgon tror jag det va =)
Det jag saknar är snö=) har faktiskt lite på gräsmattan. Fast det är ingen större tröst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0