Onsdag

Varit till sjukhuset nu och tittat om det var något konstigt i kroppen. Där är de lika drygt som alltid så fick sitta och vänta säkert i tre kvart innan jag fick komma in. De ville ta ett halsprov och skicka det till karlstad för odling eller vad det nu va.
Har en infektion i kroppen så det va därför läkaren ville kolla upp det men samtidigt inte ge mig pencelin i onödan.
Sov inte ett skit i natt heller =) känns ju skapligt roligt. Tur att jag har katten och tvn. För tillfället så väntar jag på att klockan ska bli närmare 1 så jag får mig mat.

Ska hjälpa mamma med och damsuga övervåningen sen tänkte ja. Blir säkert att man ska ut och handla sen också men får jag se om jag orkar. Får se vad det blir ikväll .. Beror ju helt på hur pigg man är .
 Är jag dålig så blir det till att ligga och titta på tvn och äta glass =) ..




Kommentarer
Postat av: bruttan

Jag är åxå sjuk :P haha. Saknar dig bruttan<3

2008-12-17 @ 13:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0