Min födelsedag

Äntligen ett år närmare 20. Fast känner mig inte särskilt mycke äldre för tillfället=)
Vaknade av att mamma hade gjort frukost/fika på sängen väldigt mysigt tycker jag. Slängde mig i badet direkt efter jag ätit. Har en massa saker och fixa innan folk kommer hit vid 17. Hoppas Emma kommer sen och att hon blivit bättre..Redan fått mina presenter av mamsen och pappsen och en av min broder =) så gulligt så! Får mera paket sen när de andra kommer.  Har fått en massa GRATTIS sms hela morgonen.
Idag är det jag som får välja vad jag vill ha och äta. Och ikväll blir de mammas hemgjorda pizza , bara älskar den..

Tur att inte bruttan har sett bilden än =) då blir de kaos!!

Får ta och skriva mera sen ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0