Måndag!

Idag har dagen gått grymt segt, trodde aldrig klockan skulle bli 11 då jag skulle vara vid vårdcentralen i sunne.
Fick inte komma in för än typ fem i halv heller så. Men där gick det fin fint=) såg min moster var där också!
Har sovit en liten stund nu och det behövdes verkligen höll på och somnade vid datorn förut.
Ska snart dra iväg och kolla på film tänkte jag och prata lite.

Igår va liten del av släkten här och firade mig. Fick pengar , smink, parfym, trosor mm. Sånt jag hade önskat mig så det kändes gött=) Åt tårta och en massa kakor.Inte många dagar kvar till julafton nu heller .. Tiden går ju grymt snabbt. Till helgen är de lucia. Blev inge skruvande under helgen heller. Måste ta tag i det snarast. Får se till att inte bli allt för sen hem ikväll så jag kan hjälpa pappa med och lägga in bilder på datorn.


Att vädret kan göra så mycket vilket humör man är på..




Vill ha mera av snö och kyla. Då är man på bäst humör och vet att julen snart är här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0