Måndag

Har gått och blivit lite förkyld .. Vill inte vara det nu, måste ju orka handla julklappar till helgen . Mina kusiner kommer till farmor på lördag också då vill jag inte vara sjuk =) vill dit och hälsa på dom! Vi ska fira jul allihopa tillsammans!
Känns gött på något sätt att man är nykter detta år på juldagen, då kan man åka ner till farmor även då.
Jag och Emma var ute igår och tittade efter julklappar och kollade på Sunnes Lucia också . hittade en massa saker men jag har ju alltid världens beslutsångest när jag ska handla . Blir till att köpa till helgen istället =) Köpte en mössa som jag blev kär i . Fast den var ju inte till mig.. Fick min present av Emma=) Blev jätte glad!

Har en massa sjuklingar här hemma . Så idag va jag inte ensam hemma som jag brukar vara =) Mamma slutar snart då är hon ledig resten av veckan.. Tror Emma kommer hit snart , vi skulle kanske ner till min farmor idag och hälsa på henne!

Får ta och skriva mera ikväll .. Om jag kommer ihåg det vill säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0