Lördagen

Har varit ute på sunne ett antal timmar, precis kommit hem. Mamma köpte present till mig =) va inne på living och handlade lite små saker. Köpte belysning till tomtestaden dessutom. Handlade en massa mat på coop och för tillfället sitter jag och är helt slut i mina ben. Inte så konstigt om man tänker efter. Ska alldeles snart börja baka en massa godsaker som vi ska ha och bjuda på imorgon. Bland annat budapesttårta . Älskar verkligen den tårtan. Måste väl hjälpa till och städa i ordning lite när de kommer folk imorgon.

Har ingen som helst aning vad jag vill ha nu när jag fyller år eller i julklapp. Men blir väl som vanligt att man får pengar och lite andra saker. Tror man får det svårare och välja julklappar för varje år ju äldre man blir.
Jätte svårt och veta vad man ska köpa till familjen, släkten och vännerna. Frågat kompisarna vad de önskar sig men får vet inte som svar. Får väl börja på och dra ur dom vad de önskar sig. Har inte köpt en julklapp än. Känns lite skandal

Får väl se vad det blir ikväll men antagligen baka och kolla på någon film.

Lite väl knasig fredagkväll till att börja med iaf. Men vad jag skratta man kan inte göra något annat. Fick träffa min brutta igår också . Dock blev hon inte lika full som tidigare jag kört åt henne. Men ibland undrar man om hon gått och blivit vilsen. Först dosan, sen cigarettpakete och jag vet inte allt va det va du trodde du hade tappat =) Måste bara lägga in en
lite rolig bild på dig sen sist du var på topp.
 
  Full


Kommentarer
Postat av: Din brutta

Hahaha jaa allt va borta ett tag där:P <3

2008-12-07 @ 13:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0