Lördag!

Idag är de lucia =) va mysigt .. Har varit vaken ett tag , tittat på tvn.
Tror jag och emma skulle dra iväg och kolla på lucia sen i kyrkan, tror aldrig jag har varit upp och kollat på sunnes lucia i kyrkan så vore kul och se.. Får nog snart ta och göra mig frukost är så satans hungrig. Funderar på att baka något gött efter det. Får väl se vad det blir . Gött att det kommit mera snö. Men hoppas det håller i sig till Julafton. Ingen jul utan snö tycker jag. Är inte länge kvar till julafton heller för den delen .Bara 11 dagar kvar. Och inte köpt en julklapp. Vet inte ens vad jag ska köpa alla. Vissa är ju lättare att komma på till än andra=) men ska väl lösa sig till slut. Ska till karlstad nästa helg på både fredag och lördag så.

Va och hälsade på min moster igår och Fabian =) när vi kom hem blev de tacos och en dusch. Va jag skratta igår när mamma va påväg och sätta sig i fel bil. Hon va bara någon cm från att ta i handtaget på den bilen =)



Kommentarer
Postat av: Bruttan din

Gumman du får kom på vad du vill ha i julklapp :D Vi måste hitta på något snart åxå :) <3

2008-12-13 @ 17:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0