Halsbränna

Har haft en jävlans halsbränna sen i natt och har provat en massa olika men de går inte bort. Vet inte vad jag ska göra för att det ska försvinna, kanske går bort med tiden.  Tror nog de är någon som ligger och klämmer upp mina organ.
Hade ont i natt när jag skulle vända mig om, så va jag tvungen gå på toa varje gång jag vaknade. Men snart är de över. Men då är man vaken för något annat =)
Försökte klämma i mig frukost men nu känns de bara ännu mer. 

Har aldrig blivit så berörd av en dikt en person skrivit till mig som förut, fy fan va gulligt =)

Måste snart slänga mig in duschen för min moster och de skulle vara här vid ett tiden. Då måste man va klar så de slipper vänta. Får se om lilla Fabian ska med också =) Ska bli grymt roligt och dra iväg på hockey har längtat efter att kolla en match.





Får ta och skriva mer när jag kommit hem efter hockeyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0