Godmorgon!

Tänkte strax titta på en film som börjar på tvn.. Vädret är inte det bästa precis bara blåser, jag vill ha snö och det kräver jag nu! Funderar på att åka ner till farmor och hälsa på sen eller så blir jag hemma och bara tar det lugnt.
Sitter och tittar på alla paket under granen är så grymt mysigt tycker ja. Enbart två dagar kvar till julafton nu.
Hur underbart är de inte och vakna på julaftonsmorgon och veta att hela dagen är full i saker man ska göra. Bara och få åka ner till farmor och äta julmaten , öppna paketen. Längtar något fruktansvärt mycke..

Idag är de 51 dagar kvar! Det känns mysigt tycker ja, fast måste nog börja fixa med allt nu någon gång.
För man vet ju aldrig riktigt när..

Tänkte jag skulle bli bättre på och lägga in bilder. Tycker att det ser mer intressant ut=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0