Go kväll!

Har precis ätit varma smörgåsar va väldigt gott.. Har klätt granen också är ju inte så jätte många dagar kvar till jul.. Sen får man ju passa på när mamma är hemme och inte jobbar =) . Sista dagen hon var ledig nu innan jul. Fast hon jobbar ju hela jul också för den delen.. Va ute och handlade de sista i sunne idag och alla mat som ska ätas vid jul.

På onsdag är de redan julafton. Jag tycker inte det va länge sen de va jul då man fick öppna paket.
I år har jag inte önskat mig något speciellt, känns mer eller mindre som man har växt ifrån de med att önska sig saker..
Tänkte kanske inverstera i en mobiltelefon eftersom min är lite knasig.. Får väl se vad jag gör, inget bestämmt.


Tiden går grymt snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0