Go kväll!

Idag tog jag mig en slapp dag med bad och tv tittande. Var till Mvc idag också och allt såg toppen ut=) Fick två nya tider i januari.  Kändes skönt att få veta att allt är okej. Jag längtar frymt mycke nu tills den dagen kommer då den lilla tittar ut.
Va föresten till expret och tänkte jag skulle köpa mig ny mobil en sony ericsson 580i men den fanns icke och de trodde inte att den skulle komma in heller . Tog istället en sony ericsson W760 black =) Men får hämta den på fredag.
Äntligen en helt fungerande mobil, ska vara extra försiktig med den.
Ute och handlade med familjen också en massa mat men nu ska jag ta och titta lite på tvn och äta glass.


Matchen som vi var på igår slutade 4-1 till färjestad så det blev en vinst. Va väldigt roligt och titta på, ett extra plus när de skulle slåss. Tror aldrig jag skrattat så mycke.  

Va en väldigt rolig julklapp av min moster och stefan, uppskattad till hundra procent.     

                



                                       En bild från igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0