30 December!

Det är näst sista dagen på året inte länge kvar tills nytt år=) Med nyårslöfte.. Får se vad det blir för något har inte bestämt mig riktigt än. Åkte till Charlottenberg imorse för min broder skulle ha jacka. Men köpte mig lite saker jag med, en tröja och en topp. Skulle ha varit en snabb tur men som vanligt så blev det inte så =)
Kändes som jag behövde det får inte på mig ett dugg. Skulle behöva köpa mig ett par bekväma skor men får ta det längre fram. För hittar inga som jag vill ha.
Min moster och Stefan o fabian var hit och hälsade på förut, visade henne de den lilla fått=) o hon började på att prata om att packa väskan i början av januari. Men jag tycker det är för tidigt.
Ska fixa i ordning pizza nu så är väl bäst att dra ut till köket och hjälpa till.


   Får skriva mer imorgon istället

♥Saknar o Längtar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0