27 December

♥Jag bara längtar tills det är nytt år. Då måste man ha några nyårslöften, fast har inte bestämmt mig för vad än men det hinns =) Sov väldigt gött i natt förutom att varje gång ja ska vända mig vaknar jag och har ont i magen en liten stund. Men man ska verkligen inte klaga är inte allt för länge kvar nu.. Är skapligt hungrig så får nog ta och äta något snart.
Ska iväg och fira fasters sambo sen så hoppas de bjuder på något gott för är sötsaksugen =)

Handlade bara 3 saker till mig själv igår, skulle ha velat ha mer men är svårt och hitta. Ska boka tid för och färga håret tänkte ja och klippa det med givetvis. Får göra det på måndag för då ska jag ändå till sjukhuset vid 2.
Tror jag och emma skulle ner på sunne sen o titta lite, men får väl se om hon hör av sig eller om hon sover djupt=)
Verkar som det varit väldigt kallt i natt, har inte varit ut än så vet inte om de är kallt än heller. Katten ville inte ens gå ut så tror nog det är bra kallt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0