25 December

Har inte hunnit med att uppdatera på två dagar, fullt upp hela tiden. Men nu så har jag tid och tillgång till dator.
Är nog bra rund och fin efter all julmat igår. Finns inge bättre än och äta det på jul. Firade både hos moster och farmor. Och fick en massa paket, bland annat pengar =) Mosters paket tyckte jag va väldigt roligt, ska gå på hockey på söndag och skulle få mat. Rolig upplevelse.
Ska ner till farmor sen i kvällningen, brukar alltid åka dit på juldagen också. Då det kommer en massa folk dit.
Emma kanske skulle med också. Imorgon ska vi till karlstad och handla. Kommer bli väldigt roligt förutom att man kommer va dötrött i fötterna. Har nästan bestämmt mig för att jag ska fixa om min frisyr lite =) Förändring...
Sitter nu och smaskar på godiset jag fick igår, ska se vad jag ska ha på mig för några kläder när vi ska till farmor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0