22 December

Har bara tagit det lugnt idag, första jag gjorde va och bada. Har tittat på film på tvn också . En julfilm, då började ja känna julstämmning. Sitter för tillfället och tittar lite på ett inredningsprogram på tvn. Blir så sugen på att göra om på mitt rum.
Ska göra de fast inte riktigt än, för att få in allt de andra som ska in sen istället. Fast måste nog köpa ett sängbord tror jag för känns så dumt och inte ha något bredvid sängen =). Ska fixa kvällsmat och ha det dukat tills mamma kommer
.



Fan va roligt vi har haft de alla gånger vi varit ute=) Snart får vi ta och upprepa det roliga. Alla skratt och allt de där. Varit alldeles för fulla många gånger.. Men vi har aldrig varit sura på varann..  Är tvungen lägga ut en gammal bild och visa hur vi har sett ut många gånger .. Evas bröst tror jag läcker eller så har hon dreglat som hon brukar på bilden.  Saknar dig bruttan min!!



Kommentarer
Postat av: Eva

Detta kommer vi verkligen att göra om gumman :) HAHA kommer ihåg att jag hade spilt på mig där :D hehe. Saknar dig åxå gumman. Måste ses snart<3

2008-12-23 @ 16:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0