Stress.....

Jag försöker i alla fall ta tag i det igen men det är väldigt svårt för kommer alltid massa saker ivägen hela tiden.
Men jag gör så gott jag kan.
Helt slut efter denna helg, skruvade hela fredag natt i pricip för att få klara bilarna till Laxå som va på söndagen.
Och det räckte ju inte med att man var helt slut av skruvandet så försov vi oss.
Vaknade 07.53!!! Kan säga det va skaplig panik. Vi skulle ha åkt halv 6 :) 
Men vi han innan start, klockan kvart över 9 var vi i laxå.
Har aldrig varit så sen till en tävling någonsin. Men någon gång händer väl det också.
Gick bra till en början med en seger i första sen i andra blev jag två och i tredje körde dom av mig totalt så blev 5a. 
Med en trasig drivaxel, ett bakhjul som lutar. Bilen gick som en larv efter banan. 
Ja det kommer nya tävlingar och nya möjligheter.

Idag har det bara varit en slödag. Tror vi sov till 1 sen kom Jimmy hit så han och Mattias installerade om den stationära datorn. Drog i väg och åt pizza sen kom Mammas älskling hem från filipstad. 
Har även hunnit med och tittat på hockey, vilket inte var någon större hitt. 
Nu ska jag ta och lägga mig är en dag imorgon också. Ska få lite gjort här hemma.

Älskar er Mattias & Thindra♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0