Brr va kallt..

Ligger i sängen och tittar på tvn ska alldels strax försöka sova. Känner jag behöver 7 timmars sömn för och orka med en skoldag ända fram till 16.00. Har Engelska och datakunskap om jag inte minns helt fel. 
Brukar gå fort när man väl är i skolan. Thindra får vara på dagis långa stunder denna vecka men finns inte så mycket annat och göra. Skönt att hon trivs på dagiset och har sin "kille" där =)
Lillan har en kille i varje kommun. Hugo i Hällefors och Fabian i Sunne. 

Tillbringade dagen framför tvn och vasa loppet + Fem milen.
Har även hunnit med och dammsugit och tvättat 3 maskiner med kläder. 
Va fort en tvättkorg fylls måste jag faktiskt säga. 
Även varit iväg och köpt nya gardiner till köket. Ljusgrå alldeles perfekt nu till våren. 
Bara försöka få tag på gråa dukar och kökshandduka, så det går i stil med varandra.
Såg ett par jätte snygga ljuslykor idag som jag ville ha. Men tänkte jag väntar tills nästa helg då min familj kommer hit och sover en natt. Emma och Eira också =) Vilket kommer bli toppen roligt.

Nu får jag ta och sova så jag orkar upp imorgon!!
Ska försöka bättra mig med och skriva här då jag vet att en del i släkten och vänner ifrån värmland läser här. 

Godnatt & Sov gott !!!

Mattias & Thindra♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0