7 Januari...

Sitter i våran pyttelilla soffa i sovrummet och tittar på tvn med min underbara dotter.
Sovrummet känns toppen, precis som jag ville ha det!
Tur jag har en pojkvän som ville ha det på samma vis han med.
Tänkte jag skulle tagit kort men när jag skulle göra det dog kameran. Alltså slut i batteriet, typiskt varje gång jag ska fixa något. 
Igår var hela min familj för Emma hon ingår i min familj =)
Vi fixade i hela lägenheten, gjorde det fint på Thindras rum. Det känns skönt att ha ordning och reda nu när allt ska dra igång med dagis och skolan. 
Fast helst av allt skulle jag vilja ha mig ett jobb, istället för att studera. 
Har sökt så får se vad det blir av det hela.
Flyttade ner en massa kartonger och sängmadeasser i förrådet. Så slipper det stå nere i tvättstugan och ta plats.
Kan vara skönt och ha utrymme där när man ska tvätta. Och sen ska tvättställningen ner där så jag slipper springa upp och ner för trappan för att transportera tvätten. 

Ska alldeles strax börja med maten =)

Får bli mera uppdatering senare, kanske till och med har hunnit och laddat kameran. 

Älskar Mattias och Thindra mest♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0