onsdag..

Nyligen slängt i en tvätt och hängt en annan. 
Lillan ligger här bredvid mig på soffan och ska vila middag men för tillfället tittar hon på barnkanalen.
Idag var Mattias med till dagiset så jag han få undan lite här hemma. Inte lätt att hinna med när Thindra är dubbelt så snabb och plocka ut allt. 
De hade haft "julgransskakning" så hem kom hon med en strut med godis och chips. 
Verkar som ett toppen dagis. Thindra hamnade i den blandade gruppen på dagiset. 
Så där är det alla åldrar på de andra två avdelningarna är det uppdelat efter ålder. 
Jag tror det är bra att hon får gå bland de större barnen också. 

Idag ska jag hinna med och städa lägenheten och göra läxor under tiden hon sover. Även byta sängkläder! 
Ringde på ett jobb förut men hon var ute på tjänsteärenden så ringer imorgon.
Kanske får ta mig en vila jag med för mina ögon sjunker ihop så fort jag försöker läsa något. 
Jag har sovit jätte dåligt de senaste nätterna, så ikväll ska jag inte lägga mig sent. 
Ska upp och iväg imorgon till dagiset! 

 

 


Lortgrisen Thindra har precis ätit mat =) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0