Brrr...

Funderar lite på vad jag ska titta på nu vid 21. Mattias kommer ifrån jobbet vid halv tio så antar väl han tar över dosan sen. Idag ska jag försöka komma i säng så tidigt som möjligt. För jag har varit dötrött de senaste dagarna.
Och jag har inte haft någon ork till att städa idag så får bli städar torsdag imorgon. 
Ringde om jobb idag men hon var ute på tjänsteärrende så ska ringa imorgon. Thindra och jag ska iväg på inskolning vid halv 10. 
Hoppas verkligen jag kan få lite extra jobb, skulle vara roligt och komma igång och göra något. 
Visst jag vill läsa i skolan men jobb går alltid före. 

Ska beställa kläder på HM nu har jag tänkt, de har ju fått in så snygga vårkläder. 
Kanske är lite tidigt med vårkläder nu men jag inbillar mig att jag blir piggare av det. 

Sitter och funderar på vad jag ska baka till Thindras 2års kalas. Tips någon?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0