Tisdag..

Usch och blä här har precis kräksjukan gått ett varv, Mattias ligger än sjuk.
Och Thindra är fortfarande inte bra i magen och äter inte så mycket, men hon dricker i alla fall.
Hon har varit dålig sen i torsdagsnatt, hon fick det på kvällen på sin födelsedag. Stackare det är ingen rolig födelesedag det inte. Är väl inte kul överhuvudtaget att ha vinterkräksjukan.
Jag önskade man kunde ta något emot för att slippa denna äckliga kräkisen.
Nog snackat om det, tråkigt bara att missa så mycket i skolan nu när vi har isvecka.
Ska vara ute på isen och göra isskulpturer och imorgon kväll skulle det visas upp. 
Jag får ta och studera för fulla muggar här hemma. Vill bli klar med studierna så fort som möjligt så man kan antingen läsa direkt eller få något jobb.

Ska försöka hitta på något och laga så lillan får något i magen och även jag som också börjar bli hungrig. 
Slängt i första maskinen med tvätt, men kan lova er det är ett berg med kläder, sängkläder och handdukar som ska tvättas så det lär ta sin lilla tid idag. Byte av sängkläder. Och lägenheten ska städas från golv till tak. 
Ut med basillerna och in med frisk luft.

Nu ska jag ta och hänga tvätten som just bli klar, får se om jag har tid och lust att ta lite bilder.

Mattias & Thindra♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0