Kääääär!!!!

Sitter och tittar på tvn med en sovande dotter bredvid. 
Tittade på Arga Snickarn förut, hur kan man ens vilja köpa ett sånt hus?! 
Kan man kalla det hus ens, skulle aldrig fall mig in. Men alla är vi olika och tur är väl det! 
Mattias jobbar och sliter förfullt skulle helst ha han här hemma. Men man man inte få som man vill alltid.
Och jobba måste man göra för att få pengar.
Fick ett mejl idag från skolan att jag kunde komma dit och hämta böcker i svenska, engelska och samhällskunskap.
Va perfekt och få hemuppgifter att göra så man inte blir allt för mycket efter i skolan.
Får hålla tummarna på att de löser det snabbt med dagis så jag kan komma tillbaka fort till skolan.
Dröjer inte allt för länge innan jag kryper ner i sängen och sover de timmarna tills Mattias ringer och vill bli hämtad.

Till helgen när vi kommer till Sunne får jag bara inte glömma att ta med kamrasladden. Jag vill ta bilder och visa er vad stor min kära Thindra har blivit. Jag tycker inte det var längesedan hon föddes och nu är hon snart 2 år.
Tiden bara rinner iväg när man fått barn.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Världens sötaste charmtroll :) <3

2010-12-05 @ 16:20:22
URL: http://lillakaajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0