Braaa!

Här var det ett tag sedan jag skrev, har haft fullt upp och inte varit vid datorn alls mycket.
Allt från hockey med Maria och varit i Filipstad. Matchen gick väl inte speciellt bra även fast det nu står 2-1 i matcher till Fbk. Grymt roligt och titta på hockey måste jag säga.
Idag var vi ner till Karlstad, blev faktiskt lite små saker handlat.Handlade även två presenter till min mamma som fyller år på torsdag.
Ska redan ner på lördag igen fast då blir det på
Barnmässan. Var där förra året med en liten plutt och nu ska jag dit igen med en betydligt större plutt.
Super glad var hon idag när hon fick gå runt och titta i affärerna.
Kul och se alla dessa framsteg som sker. Känns som man inte hänger med riktigt, tiden går väldig fort.
Roligt och se när hon tar sig en bok ur bokhyllan och fokuserar riktigt när hon bläddrar igenom boken även lite prat och skratt där emellan. Det finns verkligen inge bättre än att vara mamma och ha detta livet.
Alla har vi med och motgångar, gäller bara att ta sig igenom och takla dem på rätt sätt.

Imorgon får vi se vad dagen har att bjuda på, ska försöka ta mig iväg och sola har jag bestämt.
På onsdag är det äntligen massage som jag har längtat, kommer bli underbart.
Vilken skön vecka, älskar att ha planerade saker i princip nästan varje dag.

Min dator har stängt av sig ett ex antal gånger, har försökt att lägga in bilder men hela tiden dör datorn.
Får lägga in bilder imorgon istället, klockanär alldeles för mycket och jag måste komma i säng.

Thindra♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0