Lycklig ..

Känner mig nöjd med dagen, bara att den har gått fruktansvärt fort.
Har varit iväg ner till Folkhögskolan och prata lite med en som hade hand om allt. Fick reda på en massa saker.
Kommer bli perfekt om jag börjar där efter sommaren.
Thindra går på dagis och jag läser kan inte bli bättre än så.
Längtar faktiskt efter att börja läsa, alltid lika roligt och träffa nya personer och samtidigt lära sig.
Imorgon blir det en tur ner till Arbetsförmedlingen, det är ett måste med andra ord.
Prata lite med den handledaren jag har där om en sak som hon på folkhögskolan berättade om idag.
Nu är jag på toppen humör.
Funderar lite på när de ska höra av sig om dagis? Får hoppas det är snart så man vet vart det blir.
Ska iväg till min farfar och farmor när min pappa kommit hem från Arvika.
Min kära Farfar fyller 66 år idag=) Så ska dit och gratta honom!

Igår blev det en tur till Charlottenberg med Emma och Markus. Busungen Thindra ville verkligen inte sitta i vagnen och det var bara roligt och gå en stund. Annars var det armen hela tiden. Man måste bli vältränad när man har barn!! Köpte bara en T-shirt och boll till lillan och ett armband som jag så länge velat ha till mig själv.
Jag säger bara det äntligen hittade jag ett sånt.

Nu blir de fixa i ordning sig och sedan åka till Farmor o Farfar.


                        Prinsessan♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0