Allt eller inget..

Idag har det inte hänt värst mycket saker. Eller har väl fixat en del här hemma.
Men imorgon ska det städas och göras fint.
För en gång skull vaknade jag och Thindra pigga som bara den.
Äntligen har Thindra börjat somna i tid på kvällarna. Får hoppas det håller i sig.
Somnar efter lunchen och sover inte sen förän på kvällen.
Stora damen nu när hon går runt och inspekterar överallt.
Igår var jag iväg och gjorde en tatuering på handleden. Står Thindra där nu och jag är jätte nöjd.
Får lägga ut bilder på den här när jag har laddat batteriet till kameran. Var iväg och hämtade hem kameran igår känns tråkigt och inte kunna ta bilder som man brukar.
Vilket toppen väder det har varit ett par dagar nu med sol och snön smälter. Bara inte hoppas det fryser på igen för då blir det inte roligt.
Funderar lite på vad helgen har att erbjuda. Tror vi ska ner till moster med familj och hälsa på, de kommer hem från Thailand idag. Saknat dom som bara den så kommer bli super skoj och träffa dom.
Annars blir det bara en mys helg med underbaringen Thindra.




               Prinsessan


      Thindra mitt allt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0