Nu sover jag snart...

Nu är det dax för den underbara sängen. Äntligen kan jag sä♥ga er, har varit trött hela dagen.
Vilket toppen väder det har varit med några plus som ändrade sig väldigt snabbt till minus senare.
Fast när vi var upp i Torsby blåste det som bara den.
Har faktiskt varit ända upp i Östmark idag inte dåligt att vi kom så långt.
Va med Anna när hon klippte och färgade utväxet. Blev ett toppen resultat när det var klart.
Det tog sin lilla tid fast sån tur hade jag att Thindra sov just då! Annars hade det nog varit fullt ös inne på frisörsalongen.
Jag som skulle ha varit iväg till Arbetsförmedlingen idag men blev lite ändrade planer så ska dit imorgon.
Vill inte missa chansen att få det.
Imorgon ska vi iväg med Farmor och Christoffer på Bowling. Det kommer nog vara en rolig syn, va jätte längesedan jag bowlade.
Nu orkar jag snart inte hålla ögonen öppna då är det nog dax att krypa ner i sängen.

Vill inte ha denna bloggdesign, någon som kan tipsa om någon som gör?
Skulle bli väldigt lycklig!

Du är mitt allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0