En dags tur..

Idag har jag och Thindra varit med familjen till Norge. Och fixat några papper tills pappa ska börja där 6 april, ordning och reda ska det vara. Blev en trevlig tripp fast på en dåligt väg. Höll i princip på att flyga ur bilen, katastrof väg säger jag bara. Handlade super goda chips i Norge så det vet jag pappa kommer få köpa med sig hem varje helg.
Efter hemkomsten blev det matlagning och film tittande, blev en riktigt slappar fredag tillslut.
Imorgon drar vi till Karlstad och först går på Barnmässan och sedan springer i affärer.
Ska komma iväg så att vi är där tills det öppnar slipper man känna sig stressad för tiden skull.
Skönt att ha planering för en helg helg då kan den inte bli något annat än bra =)
Typiskt mig idag när jag tagit med mig kameran till vårat kära grannland så skulle jag ta bort en bild, vad tror ni händer då? Jo jag råkar komma till knappen där alla bilder försvinner. Tur i oturen var jag snabb ur med minneskortet så allt försvann inte. Alla bilder jag tog på min mammas kalas igår är borta och de har jag inte lagt in på datorn. Illa gjort av mig var väldigt nöjd med de bilderna. Fast kommer flera gånger jag kan ta kort.

Får väl se imorgon vad det blir för inköp=)

Nu ska jag krypa ner i sängen och titta på en film.

Älskar dig mitt allt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0