Kalas väder!!!!

Klar blå himmel och idag bär det av till Charlottenberg. Folkrace hela helgen kan det bli så mycket bättre.
Skönt att vara ledig nu en sådan dag. Lillan sitter och äter frukost får sticka dit en banan.
Ska dra runt med dammsugarn i hela huset sen ska de plockas ut alla kläder vi ska ha med oss ut till husbilen.
Så idag finns det massor av aktiviteter om vi ska kunna åka precis när pappa slutat. Blir middag i Charlottenberg och lunch här hemma. Jippie jag älskar att äta ute.
Ska in på Shoppingcentret idag också för min bror ska ha examenskläder till nästa vecka.
Håller tummar och tår att min klänning kommer idag som jag beställde tidigare i veckan. Skulle ta 2-3 arbetsdagar och det har det gått nu.
Får ta och slänga i mig frukost jag med nu känner jag magen kurrar.
Har föresten fått nytt mobiltbredband och än så länge verkar det bra.


SOOOOOOL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0