Fredag

Glömmer bort bloggen ofta nu för tiden känner jag.
Men det ska bli bättre bara att allt fungerar som det ska, antingen är de datorn eller internetet som krånglar.
Trodde verkligen sommaren hade kommit nu ja så tittar man ut och får se att det regnar.
Denna vecka har jag bara jobbat en dag och varit på introduktion i två dagar så det blev en liten slappis vecka.
Men till veckan drar det igång på riktigt med en massa jobb, vilket är jätte skoj.
Igår var vi iväg på sommarfest för dagiset vi var på hembygdsgården i Sunne.
Så himla roligt och se barnen sjunga och ett plus var ju att det var sol ute.
Imorgon ska jag iväg och tävla i torsby. Är min första senior tävling så det kommer bli jätte roligt.
Får hoppas det går bra och bilen håller. Kan då inte gå sämre än sist.
Lillan ligger och sover efter hon ätit så passar på att sätta mig vid datorn och tittar runt lite.
Är en massa sommarrea överallt.
Och en sak till jag har beställt ny klipptid och färgning. Blev missnöjd sist jag var iväg och klippte mig så känner jag kan kosta på mig lite extra nu när lönen kommer.
Nej nu måste jag ta tag i städandet så det blir någon ordning här hemma.
För sen ska alla saker vi ska ha med oss packas in i husbilen så det kommer ta tid.

Allt eller inget♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0