Lördag kväll..

Fy satan va kallt de är, regningt och grått. Just för tillfället regnar det inte men de känns precis som vilken sekund som helst ska de börja igen. Typiskt svensk sommar väder.
Idag har jag och Thindra varit iväg på regnig folkrace. Va kul till en början när det inge regnade.
Lillan spelar de ju ingen större roll om det regnar eller är sol för hon tycker de är lika roligt ändå.
Fast nu fryser jag som bara den så tror nästan det får bli en dusch alldeles strax.
Va lite onyttig efter vi kommit ifrån folkrace svängde vi in om tog med oss en pizza hem.
Får sluta käka sån mat känner mig alltid så uppblåst i magen efter jag ätit pizza.
Ikväll blir det väldigt lugnt känner mig väldigt trött idag.
Till veckan är jag lite mer ledig från jobbet. Kan vara lite skönt med lite vila innan den riktiga ruschen drar igång fast tog på mig en dag till onsdagen också. Skönt med lite extra pengar i plånboken.
Ska iväg på någon informationsak i två dagar nu till veckan.
Får försöka bli bättre med uppdateringar här men har blivit mindre när man jobbar i princip varje dag.

Nej nu ska jag göra något annat.

Kärlek övervinner allt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0