Jobb jobb jobb...

Ont i fötterna efter alla steg jag har gått på jobbet idag.
Fast ska nog inte klaga för imorgon går jag från 7-21 då kan vi nog snacka om ont i fötterna.
Tror jag har helt fel skor för just det golvet. Får införskaffa mig ett par bättre inom snar framtid.
Har varit toppen bra på jobbet idag, tiden bara flyger iväg när man jobbar.
Tur det löste sig med jobb så snabb efter Thindra börjat på dagiset. Är som sagt min 3:dje vecka redan.
Lillan ska redan vara på dagis vid 06.30 imorgon. Så är dax att jag kryper ner men vill sitta här lite innan jag somnar. Har jobbat till 21.30 idag så borde ha lagt mig nästan direkt.
Köpte hem en rutschkana idag till Thindra. Vet att hon älskar den de har inomhus på dagis så tyckte de va en perfekt liten present.
Blev faktiskt en beställning av klänning igår från Nelly.
Tyckte den va supersnygg så hoppas den passar perfekt annars blir jag ledsen.
Bestämde mig för en annan innan den men när jag skulle beställa den var den borta så innan sega jag hann beställa den så var den SLUT!
Inom 2 dagar skulle klänningen vara hemma.
Till helgen är det 2 dagars i Eda, är faktiskt laddad. Och hoppas på det bästa, tar det som det kommer.

Godnatt min skatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0