Trött och sliten

Ska bli så himla skönt att alldeles strax krypa ner i sängen och sova. Är jätte trött, va längesedan jag var så här trött. Har somnat flera gånger i soffan så då är de dax att gå och lägga sig.
Har bara tagit det lugnt idag och busat lite. Thindra älskar att gå kring soffbordet, fram och tillbaka hela tiden.
Förstår inte hur jag kan vara så trött och sliten för det har inte hänt så värst mycket saker denna helg.
Va upp till Torsby igår och åt pizza med Eva och pratade lite. Finns alltid så mycket att prata om.
Thindra tyckte det va jätte skoj och få träffa Eva=)
Kul och komma iväg på något än att sitta hemma hela dagarna. Börjar bli tröttsamt och vara hemma.
Men det går i perioder, skulle vara så skönt att ha ett jobb och gå till.
Får börja söka när jag vet hur det blir med dagis för lillan.

Nu ska jag ta och sova.


Du är mitt allt min prinsessa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0