God natt min skatt<3

Klockan bara går och går. Tittade nyss på film så glömde helt bort hur mycket klockan var men blir att hoppa i sängen med en gång. Är en dag imorgon också, känns faktiskt inte som det är söndag imorgon.
Blir alldeles vilsen av alla dessa helgdagar mitt i veckan.
Men nu är det ett nytt år med nya möjligheter. Vilken känns grymt skönt.
Har en vild liten buse här hemma, hon kan att hon.
Är så roligt och se när de små utvecklar sig så fort. Nu är det inte länge kvar tills hon går, fast lite feg är hon att.
Den där lära gå vagnen känns fortfarande lite läskig.
Imorgon ska jag och Thindra åka iväg och handla mat och lite annat viktigt som behövs till henne.
Sen finns det alltid saker att göra.




 Min prinsessa på nyårsafton♥


Kommentarer
Postat av: Faster ;)

Gud så otroligt söt min lilla älskling va på nyår :)

2010-01-03 @ 02:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0