Fredagsmys!

Sitter och tittar runt lite bland olika bloggar. Har varit nere på Sunne idag och köpt ny mössa till Thindra, tyckte att hon behövde en bra vintermössa. Även handlade jag en födelsedagspresent till Lillan. Vet att hon kommer älska den för det är de bästa hon vet.
Har inte hänt så mycket de senaste dagarna därför jag inte haft lust att skriva något.
Får se vad denna helgen har att bjuda på, brukar alltid kunna hitta på något.
Nu ska jag ta och städa för det ser ut som en bomb. Det ska vara ordning och reda.
Till veckan händer det lite roliga saker då vi ska till Karlstad på tisdag och lite andra saker.


Kanske skriver mer senare! Annars får ni ha en trevlig Fredagkväll♥

Jag älskar er mest av allt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0