Onsdag ...

Har just tittat på en film som gick på 3:an. Den va faktiskt väldigt bra.
Trodde inte det skulle vara ett skit bra på tvn idag men vad fel jag hade.
Äter som sagt medicin nu, snacka om typiskt att få det. Men skönt att halsonten släpper mer och mer nu.
Vi har precis käkat pizza som mamma och pappa bakat. Mums var det, fast orkade inte äta mycket.
Har fixat en del på rummet, för ville ha ordning och reda på det. Kändes som det var lite för mycket möbler men nu är det fint. Har även fixat i garderoben och hängt upp en stång.
Kommer bli perfekt när det är klart. Imorgon ska det plockas i kläderna för vilken röra det är där just nu.
Vet knappt vad jag har för kläder nu längre.
Nu skulle det inte sitta fel med typ -5 istället för -25. Blir lite för kallt. Snö älskar jag, mycket hellre än slask och regn. Men det ska vara lagomt kallt så man kan vara ute och leka i snön med Lilla Thindra.
Ska titta lite på tvn och senare gå och lägga mig.



      Mammas älskling blev lite förvånad

 Ute och åker pulka mammas prinsessa=)

                           En till bild från nyår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0