Tisdag...

Idag började dagen tidigt vaknade vid halv 7 men låg och drog mig i sängen ett tag.
Hade folk här idag och fixade med takläckan vi hade i hallen. Skönt att kunna ta sig ett bad när som helst.
Har haft en liten gnällspik till dotter idag, hon har gnällt till allt. Till och med när hon åt mat.
Undrar om det är en tand på väg eller om hon bara tycker allt är allmänt trist.
Busat som bara den men tillslut så va inte det heller roligt.
Vissa dagar är väl inte lika bra som andra.
Hon har i alla fall börjat åka runt på sin bil som hon fick i doppresent. Ser jätte roligt ut =)
Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt och titta på någon film med familjen.
För imorgon bär det av mot Norge. Längesedan jag var där, blir kul och se sig om lite.

Kanske tar och skriver lite här senare...



        Ibland kan man bli lite sliten när man leker=)

                  Min Thindra och Min Kusin Fabian♥

                               Busunge nummer 1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0