Godnatt min skatt!

Funderar starkt på att ta och gå och lägga mig tidigt för en gång skull. Men jag vet själv att det är ingen idé för jag kommer aldrig orka somna nu ändå. Kanske kan sätta på en film.
Idag har jag plockat lite här hemma och även bytt sängkläder så imorgon ska jag vika alla kläder jag har i garderoben. Ordning och reda.
Snart är det helg igen, lite tråkigt tycker jag för jag har inga som helst planer för helgen.
Hatar att sitta hemma och inte ha något att göra. Så får hoppas det händer något.
Sitter och tittar på saker jag tänkte jag skulle ha till Thindras 1-års kalas.
En sån där oblat med tryck på hade jag tänkt mig, har bara lite svårt och välja vilket. Visst hon bryr sig inte om hur tårtan ser ut. Men tycker det bara är en rolig grej.
Fick föresten 50 kr i rabatt på Polarn o Pyret idag så har tänkt mig att köpa lillan en fleecetröja.
Väntar även på 150 kr i rabatt från Hm. Helt perfekt med andra ord!
Har faktiskt redan bestämt vad jag ska köpa för det fast ja får lägga till lite pengar.

Nu ska jag ta och göra mig klar för sängen.

Jag älskar dig mest av allt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0