Onsdag

Bloggen har blivit lite bortglömd nu ett par dagar. Men ska försöka bli lite bättre på detta, kul och kunna gå tillbaka sen och läsa vad som hänt.
Dagarna ser dess värre lika ut varje dag i princip.
Men igår var vi till Karlstad, jag skulle till tandläkaren. Direkt efter tandläkaren sprang jag iväg och inhandlade lillans present. Hittade två saker så det fick bli att jag köpte även den.
Ni får se bild på det efter Thindra fyllt år.
Idag har jag städat hela nedrevåningen så imorgon blir det att städa klart där uppe.
Ska även baka lite imorgon för på fredag åker jag och Thindra till Filipstad.
Skönt och komma iväg och vara på någon annan plats än här hemma.
Såg att det kommit in ett jobb som jag tänkte söka på Arbetsförmedlingen. Man kan alltid hoppas att man får det, men är nog inte så stor risk eftersom det är enormt många som är arbetslösa nu för tiden.

Thindra har hunnit med att få 6 tänder, så nu går det att fort med tänderna. 4:a där uppe och 2 där nere.
Kryper för fullt och klättrar överallt. Går och håller sig i saker har även tagit några steg utan att hålla sig i något.
Men riktigt än kan hon inte gå helt utan stöd men det kommer det också.
Trappan har vi satt skydd för så hon inte ska kunna klättra där. För det kan hon annars, vips så är hon uppe.

Sitter nu och tittar på Efterlyst så ska fortsätta och göra det.

Jag hoppas verkligen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0