Sömnig...

Nu dröjer det inte alls länge innan det blir och lägga sig i sängen. Är trött efter att ha tittat lite på Curlingen i natt som Sverige tillslut vann. Somnade när det stod 5-4 till Kanada för jag trodde att Sverige skulle förlora.
Vaknade till perfekt till prissermonin och fick se att Sverige hade vunnit. Lycklig som jag blev så somnade jag om och vaknade klockan 6 då jag skulle upp. Kan säga att det varit en väldigt lång dag ute i kylan.
Lillan var hemma med mormor, va lika bra det när mamma ändå skulle vara hemma och det va kallt ute.
De hade busat en massa så min mamma va alldeles slut.
Va jätte skoj och komma iväg och titta på folkrace. Kände körsuget direkt vid första start, fast skönt och slippa frysa mellan heaten. Bättre och vänta till våren.
Massa snack om allt och inget, känns skönt och kunna skriva av sig ibland.
Funderar lite på vad morgondagen har att erbjuda.
Måste nog ta städa rummet, byta sängkläder och lite annat.


God Natt Min Skatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0