Torsdag

Idag känner jag mig så där super duper duktig. Har varit iväg på ett möte och det gick jätte bra.
Ska även iväg på ett till på tisdag, ska läsa in lite kompetens till att komma in på sjuksköterskelinjen på universitet. Äntligen tog jag mig i kragen och fixade det där. Helt perfekt.
Har även ringt om ett jobb som var under sommaren, man kan alltid hoppas att jag får det.
Hon verkade så possitiv och glad.
Sprang runt och handlade lite saker, littel eskimo är en barnaffär här i Sunne.
De ska stänga så det var 50-70% på allt, va där inne och handlade lite saker. Vilket kap kan jag säga.
Ska försöka få med mig mamma ner sen efter maten till Sunne och titta.
Idag blir det mumma till mat, kebabkött och strips med kebabsås till.

Nu ska jag ta och ge busfröet mat!

Älskar dig mitt allt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0