Nu väntar sängen..

Igår hade jag jätte svårt att somna och kan säga dig att det har straffat sig idag. Sur, trött och ont i huvudet.
Tur att Thindra är på så glatt humör så hon smittar av sig. Sov lite när hon sov middag och det hjälpte verkligen.
Ska alldeles strax krypa ner i sängen. Har tittat lite på tvn, det är Os som i vanlig ordning.
Ätit toast och bara myst nu till tvn. Thindra skulle sjävlklart ha en smörgås att tugga på hon med. Halva blev på mattan och halva i magen.
Idag har det faktiskt inte hänt så värst mycket.
Nej nu vill jag ha sommar, skönt att slippa klä på sig som en michelingubbe direkt man ska ut.
Skönt att bara kunna ta en promenad utan att halvt frysa ihjäl och ha en massa snö plogande framför sig.
Men icke sa nicke mer snö ska det komma, man kan börja fundera på om vi får någon sommar i år.
Min nacke har fortfarande inte blivit bättre, så har det inte gett sig i slutet av veckan får jag ringa till vårdcentralen. Gör så fruktansvärt ont.

Får se vad morgondagen har att bjuda på får hoppas att det händer något kul!


          Snygga Frillan=)

    Thindra har jätte skoj =)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0