Måndag..

Lillan ligger och sover efter middagen, när hon vaknar ska vi ta oss en tur ner till Sunne. Fika och titta runt lite i affärer. Skönt och komma ut och röra lite på sig.
Sen ska det plockas och göras iordning både i rummet och i garderoben.
Är skidåkning på tvn ikväll om jag inte kommer ihåg fel, tittade faktiskt lite på OS i natt.
Orkade inte sova så passade på och titta lite på tvn.
Såg att idag började Rean på Junkyard.se massa snygga kläder. Fast chansar nog på att vänta någon dag till, har sett en vårjacka jag tänkte jag skulle beställa där ifrån.

I Lördags blev det en tur ut i Rallyskogen, va ur mycket folk som helst där ute.
Träffade Anna och Mickey där ute.

Nu ska jag göra mig i ordning så vi kan åka när pappa kommer hem med bilen.


     Här är jackan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0