Det är ingen vanlig dag idag...

Vilket underbart väder det är idag, kanske är det för att det är Thindras födelsedag.
Underbaringen och jag sov länge så nu är vi utvilade till födelsedagsfirandet i eftermiddag/kvällningen.
Kan inte riktigt förstå att tiden har gått så fort. Men det är alltid så när man har kul går tiden snabbt.
Nu är det bus hela dagarna, inte bara hon som är trött på kvällen utan även jag är helt slut.
Jag som brukade va en nattuggla går och lägger mig innan 12 nu.
Måste börja städa och fixa här hemma nu så får skriva här senare när tiden finns.
Lillan var föresten med i Sunne Nytt idag. Gullungen nummer 1.

Såg att det varit dålig uppdatering men det ska bli bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0