Drömmer....

Har varit en slappar dag idag, har varit jätte skönt att ta de lugnt.
Visst fanns det en del att göra men det tar jag imorgon. Kände jag behövde lite lugn efter allt jobb och slit under helgen. Så nu är jag pigg så imorgon blir de slita med allt som ska göras.
Var till vårdcentralen med Thindra idag. Hennes blåsor har fortfarnade inte försvunnit och nu har hon fått några kring munnen också. Stackars min lilla Thindra. Det gör ont i mitt hjärta och höra henne gråta av all smärta när hon ska försöka äta. För hon vill ju så gärna äta men det går inte.
Får i henne vätska och smörgås någon gång då och då. Välling går också.
Gick det så skulle jag med en gång ta blåsorna istället för Thindra.
De tog odling på utslagen kring munnen som vi skulle få svar på om 2-3 dagar.
Läkaren skrev ut salva till utslagen kring munnen och någon bedövningsalva till de som är i munnen som man kunde ha på innan hon ska äta.
Anmälde mig till Vingåker på söndag. Kul och pröva en ny bana som jag aldrig kört förut.
Och även få lite mer rutin med sig, det känns som det behövs inför nästa helg också.
Då det är två dagars i Karlstad.

Jag vill åka iväg och Shoppa en massa nya kläder. Nya saker gör en verkligen piggare och gladare på något vis.
Svårt att förklara det är sånt bara vi tjejer vet. Om jag skulle skriva allt jag ville ha just nu skulle de ta så lång tid att jag skulle somna. Får ta mig i kragen och åka iväg och bara unna mig själv och lillan saker.
Även fast vi redan har väldigt mycket kläder och skor så är det snart hösten.

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen innan klockan blir alldeles för mycket.
Får hoppas lillan inte vaknar och är ledsen i natt utan hon får sova ut.

Thindra♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0