Varför måste jag ha det så här?!

Smärta, smärta ständigt denna vidriga smärta. Knaprar tabletter och hoppas på att det ska bli bättre i väntan på att få tid nere i Karlstad. Lillan har blivit lite förkyld så jag och mamma stack ner till OKQ8 för att inhandla hostmedicin. Tur att de säljer lite apoteksmediciner på både mackar och affärer.
Får hoppas mammas prinsessa blir frisk snart=)
Har varit en väldigt lugn dag för oss båda. Skönt att bara mysa och ta det lugnt när varken jag eller Thindra känner oss pigga.
Skönt att det snart är helg då blir det massa mys med kära familjen.
Hoppas att Emma kommer och hälsar på också hon gör en alltid på så bra humör.

Nej nu ska jag krypa ner i sängen och titta lite på tvn =)

♥ Godnatt min skatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0