Snart så!

Är jätte sliten, har varit det hela dagen. Skönt att lillan varit så gosig nu hela kvällen går himla mycket lättare.
Vet inte om det kan vara av tabletterna mot nacken jag blir extremt trött, har varit på väg och somna många gånger nu idag/kväll. Vilket inte är likt mig för fem öre, är världens nattmänniska annars.
Tittade på lyxfällan idag som jag brukar göra varje torsdag.
Idag har jag och Thindra varit ute på Sunne och fixat lite ärenden. Fick med oss en topp och bok hem till Lillan, blev jätte nöjd med de sakerna. Vet att hon älskar djur så därför fick det bli en djurbok.
Åkte förbi hos min mormor som vi inte träffar så ofta, så tyckte det var dags att åka dit och hälsa på.
Ska försöka ta och somna tidigt nu för imorgon ska det upp och dammsugas,vi får fikabesök klockan 09:30.
Fikabesök när man äter frukost i princip annars. Låter alltid lillan äta frukost först så man vet att hon får i sig allt sen sätter jag mig ner själv och äter. Ska ut och veckohandla matvaror imorgon också, är valborg.
Och jag ska vara hemma med min kära dotter vilket kommer bli toppen.
Längtar tills sommarjobbet drar igång nu i mitten på Maj när Thindra börjat på dagis så ska jag börja gå brevid.
Hoppas att man kan hoppa in lite extra innan sommarjobbsperioden drar igång.
Inge fel med lite extra cash i Junimånad.
Allt kommer bli superbra det känner jag på mig=)
Imorgon är det äntligen helg igen, hoppas på att det händer en massa skoj denna helg.
Pratat med pappa om att åka och titta på folkrace i Arvika på Söndag. Umgås med min kära Emma har jag också tänkt. Om hon tänkt samma tanke förstås.
Nej, nu ska jag ta och sova ögonen är som sandpapper. Inte dåligt jag var vaken när jag skrev allt det här.


Busungen Thindra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0