Sooool=)

Man blir lycklig av detta fina väder. Jag och Thindra har varit ute och fixat på altanen, vilket blev snyggt även fast det fattas lite saker. Thindra drog runt sopkvasten på altanen ett par varv.
Somnade för en halv timme sedan vilket är perfekt tid för henne att sova, ungefär samma tid som de sover på dagis.
Försöker och få in rutinerna efter hur dagis har det.
Som vanligt när lillan sover blir det en snabbkoll på datorn och läsa igenom lite bloggar.
Ska alldeles strax börja med maten innan jag och mamma ska åka till Karlstad. Lillan ska vara hemma med sin morfar så undra på vad de ska hitta på med för skoj!
Får se om det blir skoköp eller inte har inte riktigt bestämt mig än.
Sitter och tittar på Nelly.com va mycket fina kläder det finns, ska försöka låta bli att klicka hem något men kommer nog bli svårt.
Ska försöka få över bilder från telefonen till datorn, fast det visade sig att detta va ett för gammalt pogram på datorn. Så får sätta mig vid den bärbara istället. Vilket krångel för att få in bilder.
Tur att det snart dra igång med jobb för då står det allra högst på listan en bärbar dator. Kommer behövas till skolarbeten när jag börjar till hösten.
Vill ha en sandlåda till lillan. Funderar på att köpa en med lock och allt, inge trevligt om en katt pissar i sanden och Thindra ska leka där i.
En gunga och en rutschkana skulle också vara bra/roligt att ha till Thindra.


Här fanns det några Sandlådor att välja på hos Toysrus!

Nu vaknade lillan så får se om jag skriver här senare.

Du betyder allt för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0